blandade bilder....

bilder från här och var..''



coolt jag hoppar



gd/gif 2011

cissi och wera



cissi o wera 



coolingarna haha XD



jag innan vi skulle tävla.... (pirrig!)



nr 489 haha XD solängsskolan



hehe



Alva mumsar på sina remmar....



utanför tältet....



tröjan (SNYGGAST)



jag innan weras tjejkväll <33



cissi wera och alva på tjejkvällen...



söta..



the city that never sleeps



söööta DAGA!



kubb gissa vilka som vann hahaha mitt lag :D bäst ellehur cissi wera och daga.. <33
bild på motståndarna hahahhahaha ....



film timeeeee....



paketet wera fick av mejjjj!



finaaaa????

örhängen...



ojj haha fick av karins pappa ( min låtsas mamma KARINs pappa )



snälla kusin har målat på mig :D

fint?

hennes blogg



min skolavslutnings klänning ginatricot 200 kr



hiihihihih jaag!



min cross som nu är såld har en till som nyss vart såld med ..



den andraaa



brölloppet jag var brudtärna på...



där kommer jag.....
fööörst...



hihihihhiihhh



tårtan :O

stooor????



woooww..



mitt favvo silver armband... har nyss tappat det :( :O :(



min plats....



fina...



hihi <33333333



<333





ha det braaaa <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0