Dagens shopping på stan....

Hejsan som ni ser på rubriken så har jag vart på stan med Tilda,Daga,Julia,Wera,Cissi tror det var alla hahahaha... vi var många! men Tilda var bara där super kort tid.. och sen stack Wera och Daga så var det bara jag julia och Cissi kvar! och vi var där i nästan 4 timmar :O hahahah men men... och vi köpte mjuk glass mmmmm.... och nu har jag nyss ducshat (stavning) men aja nu får ni se var jag köpt....

PS: det är skol foto imorgon så var tvungen att köpa nå nytt! här kommer allt!



en body skrubb , en belock (stavning) och två tröjer...



belocken....

fin? :D



hihi tröjorna från CUBUS skrubben från H&M och belocken från UROPENN




:D till SKOLFOTOT...



vanlig dag tröja till skolan... :D



:D

men var det lite bra köt :D kommentera järna! hehe ... men nu ska jag kolla mera på true talent.... snrt slut hahah men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0