fick lillebror i famnen när jag sov...

hejsan som ni kanske ser på rubriken så fick jag lillebror i sängen kl 9 i morse! pappa kom in och sa vill du ha en liten lillebror och mysa med? haha okej  helt chokkad     *stavning*    men iallafall och fick jag mysa med lille vilmer som nu är 2 veckor gammal.. i mörkret haha men han låg och sov på min mage ända TILLS det kom LITE kräks! LITE då menar jag mycket! haqhah hela sängen mer spyad! hehehe sööötis! men pappa fick tvätta allt.. hehe och sen fick jag ta en dusch vid kl 10 och mitt hår har INTE torkat än! det tar ca 2 timmar innan mitt hår tårkar! därför hatar jag att blöta håret... men senare vid kl 2 så kommer min kusin Elias och hans familj och firar mig för jag fyller år på onsdag!    Och sen kommer min typ bästis Hannah och är med mig en vecka... men våra grannar är hannahs farmor och farfar....  så det ska jag göra idag! hehe... men jag bjuder på den mysigaste bilden jag har!




såå fiin! har den som bakrundsbild!!!




igår när han låg på min axel innan släktträffen!




hihi har dig! <33 stora syster och lillebror! <3



Puss hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0