hemma ifrån mammas kompis...

vi har vart hos mammas kompis och när jag säger vi så menar jag Oliver Vincent och mamma! men vi fikade där och åkte lite fyrhjuling   haha   hehe.... Men snart ska vi äta lunch!(sen lunch)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men så ni vet så ska jag till mammas jobb sen ! mamma är ledig MEN hon ska köpa 1 kg kantareller av en på mammas jobb! jag gillar det inte sååå mycket men det GÅR att äta hehe... Men nu ska jag busa med mina små brorsor Oliver och Vincent! så PUSS (blir ett inlägg ikväll / senare )



Oliver och Vincent när de var smååå! och nu är de snart 4 år...




Oliver nu.... coolingen..



och Vincent haahahahahahahah det var på kvällen...

DE ÄR TVILLINGAR OM NI INTE VISSTE DET




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0