mys Torsdag...

hellu! snart ikväll så ska jag och mammy ha lite mys kväll! för imorgon åker jag till pappa en vecka! och på måndag den 15 / 8 - 11 ska jag till HC = hälsocentralen och ta bort en prick som irritierar mig!



klicka för större bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men de ska skära bort den!

1. de bedöver mig med en spruta  (gillar det inte!)


2. det skär bort den!!!!!!!!!

3. de kanske syr! (tror det) får se!

4. klart det sätter på plåster / compress!!!!!!

AJJJJJJJ!

ingen långtan till måndag!!! men när det är över så är jag lyckligast! för vill ju ta bort den! får ju välja själv om jag vill! Och jag VILL! (ska man vara fin får man lida pin ) hahahah!

men det blev ett litet kort inlägg! men jag och syrran johanna bakade maränger för någon timme sedan! fasst det gick inte bra... så det hamnade i soptunnan HAHA! men ni får ha en lika mysig kväll som jag ska ha så hörs vi!

(fyller år om 6 dagar hihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0