nu har jag öppnat alla paket på pappas sida...



min sommar kofta från faster....



...

hejsan nu ska jag visa ALLT jag har fått förutom de jag redan visat....



min puma tröja <3333 älskar den mörk rosa... fick av Karin (låtsasmamma) och pappa :D



PUMA...



<333



hahha






min nya flyt väst ;D



...





sommar kofta från faster...

hehe



topmodel...



belokk armband tomas sabo.. älskar deee! från staffan farbror min...
'


live it!



...



linne LINDEX... ingen bra bild!



av Hannah 3 pennor hahah give me five.... (stavning)



PEACE...



Krytnäve...

söta Hannah..



en bok som heter: tvillingsjälar av Lukas och Isak 5 och 2 år<3 gulligt... ;D

nu ska jag och hannah ut i tältet o kolla på film<3 med chips... gött gött

kram Nelly :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0