skol start på måndag!

hejsan på måndag börjar skolan så jag har bestämt kläder och packar den LILLA väskan! hehe men jag har packat lite pennskrin , pennor , block och annat>! men iallafall så ska det bli ganska kul! iallafall att träffa alla kompisar som man inte träffat över sommarlovet! jag har bara vart med Alva , Elise , Daga och kanske någon mer i klassen! men jag har träffat cicci och wera och julia på badhuset men det räknas inte! haha men aja! så det ska bli kul! men idag så jobbar mamma till kl 10 så jag är hemma med syrran (johanna) nu städar hon där nere! hahahah i vårat rum! jag slapp! hahahaha skojja ska hjälpa strax! men nu får ha det så bra i slutet av dagen så hörs vi senare KRAAAAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0