Dagens planer och dagens outfit...

hej hej nu kommer dagens outfif



Jeans leggings från H&M 179 kr



TRÖJA



Märket är de hahahahah.... vet ej vad den kostade ! :D XD

DAGENS PLANER...

Dagens planer är att åka till valbo köpis och ikea idag. För imorgon har jag NAMNSDAG jag heter Kristina i mellan namn! :D och mamma ska köpa en present! :D jag vet vad det är... Det är ett par CONVERSE :D TACK MAMMA! Vi ska köpa de på stadium i valbo :D NICCCCEEEE! Vet ej vilken färg vad tycker du?! <3 Min syrra har rosa så får ej köpa rosa hhah XD <3 Men jag blir iaf jätte glad! laddar upp bilder på conversen när jag kommer hem :D JIPPIIIEEEE.... Och sen så ska vi kolla på en mobil åt mig :D och kläder kanske :D

LITE BILDER JAG TOG IGÅR...



HAHA



hahahhah mammas sol brillor prestage..... super snygga vill ha lika!

men ni snart kanske jag ska åka ha det bra! puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0