dagens planer....

heeeyy... igår hade jag ju namnsdag och jag fick massor av grattis sms och mms XD Och dagens planer är att oliver och vincent ska ha en kompis hemma :P HEDDA söötisen XD och hon blev jätte glad av sakerna igår hihi <3 Och jag ska kanske prata med en kompis om vi ska gå på sommar kväll på onsdag och kanske shoppa lite XD <3 :P :D hihihihihihihhiiihhhiiihhihi och min syrra kommer hem sen och då blir det väl kanske brååk hAHAHA XD :P 
men ni får ha det braaa! <3 PUSS



dagens outfit är ett par shorts från H&M 100 kr kostade det ! och ttroja är ifrån lindex och kostade 179 kr eller 199 minns inte XD :P



hihi <3



oj bilden blev konstig! randig? och suddig? hahh








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0