Furuvik...

Hejsan alla mina sötnosar XD jag kom nyss hem ifrån frruvik det var jätte roligt. Jag äkte ROCKET och  de är den roligaste karosell jag har åkt någonsin! Och så åkte jag DISCO XD den är också jätte rolig! Och PIRATSKÄPPET! kul de med XD Och nått som  var läskigt var faktiskt sköptågee!!!!!!!!!!!!!!!!!! ahahhaahhah XD fasst jag åkte det ca 5-6 ggr XD och jag äkte rocket ca 11-13 ggr ahah så rolig! och piratskäppet 2 ggr eller 3! Och en ny grej där med åkte jag och det var slänggungan :D super rolig! och syrran vann en stor basketboll! Men sen började det regna! och då gick vi till resturangen och åt! jag åt en pomfrit och en läst :D mmmhhh....   den fortsatte vi åka karoseller efter oskan!!!!!!!!!!!!!!! för man fick ej åka när de oska! :( haa XD:.......... Och sen tröttna vi på karoseller och gick till äventyrsbadet och jag äkte den störska kanan XD kanske 12 - 14 ggr :O och en annan lika hög kanske 10 - 13 ggr :O :D kul kul! en bra dag i furuvik!





åkband FRUVIK!







syrrans baota basketboll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men nu ska jag duscha XD


men ha det så bra då älskar er XD

// Nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0