jippieee semester på samma ställe..

heejsan ni kommer ihåg att jag var på ÖRSKÄR förr?! med Elias och hans föräldrar...? men iallafall så ska jag dit imorgon kväll och lyssna på musik i stan och äta på fin resturang..... med bara Elias och hans bror Johannes och bettan han / deras mamma hihi pappas tvillingsyrra XD haha.. sen ska vi åka till ön ÖRSKÄR och vara där... och bada sola och baka! hihi vi ska baka saker och sälja... och så ska vi åka ring på vattnet jihuuoo....... hahahaheheheeheh kuul!


jiiihhooouuuu..........



hihi bilder tagna från  google.se ----> 

och jag ska sova där i 2 nätter hihi hur ska jag kunna åka ifrån lille vilmer... haha skojjjaaa.. <3333 sötee brooooor! hehe men jag kommer INTE att blogga på 2 eller 3 dagar.. men bloggar innan jag åker och DIREKT när jag har kommit hem! hihi....

PÖSS



detta är örskärs fyr hihi det är en bit att gå :O :P hehe ....



färjan man åket med från örregrund till gräsö... PLUTO heter färjan haha




Jag och Elias bakade sånna förra gången jag var där....

mmmmmmmhh.....


PÖSSIIEE! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0