nu är min lilla guldklimp hemma!


HEEEJ! nu så har min lillebrooor kommit hem ifrån sjukhuset! och jag och pappa har vart på sjukhuset jättelänge och vi komm dit imorse kl 9 hihi. jag har tagit massor med bilder på min lillebror som nu är 2 dagar gammal och då menar jag MASSOR med bilder!.. tihiii! men det kommer inte att bli några bilder på honnom än (på bloggen)...<33 för jag har inga bilder på min kamera än hihi men typ 40 bilder på mobilen hihihihihihiihih.....<3




LITE dåååliga bilder!.... hahahahah söötooo! <33




SYSTER OCH BROR....




BRA SÖÖT <3





tihiii...




sitter i nya bilstolen ...



en halv dag gammal.. <3 HIHIHIHIHI

nu ska vi gooosa! PUSSSSSSSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0