Packar..

Tjenare! Nu är det så att jag packar... för jag ska till min kusin Elisa till deras stuga! det är lite våran stuga också! Och stugan ligger vid en ö vid grös ö.. man måste åka färja till gräsö och sen ska man till en ö som heter örskär.. och där är stugan! :D  Min pappa och låtsas mamma sjutsar dit mig imorgon och sen så får jag vara där själv med Elias och hans föräldrar UTAN PAPPA!!! hhahahahhahahahahahahahahahhhahahhahha XD skojja !!!!!!!!!!! XD Och sen hämtar dom mig på FREDAG! Så jag får lite föräldrafritt med min bäste kusiiin! XDXDXDXDXD ahahh.... Och nu har jag packat i en stooor everest väska! Och det kommer inte att bli några inlägg på någta dagar men när jag kommer hem på Fredag så blir det en massa inlägg vad jag har gjort och allt! det finns mycket att packa och mycket att göra!



Heheheheheheheh!



mycket i den XD <3

Men som sagt blir kanske bara ett litet inlägg imorgon innan jag åker :D och det tar ca en och en halv timme att åka dit! så jag hoppas ni kommenterar mycket medan jag är borta XD så jag blir överaskad XD <3 Och jag vill säga att jag älskar mina läsareee! mmh.. ni är helt underbara BEAUTIFUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS PUSS SÖTISSARRR!

// MIIIG!

<3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0