TEST.....

ÄR DU EN SHOPPING ÄLSKRE?

du har precis slutat i skolan för dagen vad gör du?

<3 sticker ner på stan och shoppar!

:D är med kompisar!

:( jag går hem och sover!




Din mamma frågar dig ska vi shoppa hur reagerar du?

<3 jag blir aldeles till mig.. vill jag vill vill!

:D Nja en annandag! Jag ska till en kompis

:( nej jag ska sova!




Du ser på en affich att det är rea på stan! vad gör du?

<3 hämtar pengar och drar igång!!!!!!!!

:D ehh jag tar det en annan dag!

:( åhh Jag vill hem.... Orkar inte gå!!!





Du önskar dig en speciell grej! och så ser du på tv att det är halva priset på just de du vill ha! vad gör du?

<3 säger till mamma om pengar och köper den! så klart..,

:D Tar det sen!

:( bryr med inte!





























SVAREN:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

fläst <3

Du är en shopping galen tjej som samlar på sig kläder och pengar till flera fynd!!!!!!!!!!!













fläst :D

du gillar shopping med du är inte gaaaaalen i det!















fläst :(

näee shopping är inte din grej!!! ..................

















HA DE GÖTT

// NELLY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0