hemma ifrån Sundsvall! :D

heeeej! det var längeseN! men nu ska jag berätta! :D (har lite bilder) i Fredags åkte jag dit! och då kom vi dit till middag ungefär.... och sen målade vi naglarna på varandra! och hade KUL! och igår så gjorde vi också en massa kul! haha .... men idag så fyller kusinerna Wille och Wanna år! 7 år! STOOORA! De hade barn  kalas :D hihi och jag och Sally hjälpte till! :D ...fiskedam... ....skattjakt..... spottarotta....... ....fika marängswich (stavning).... så det var kul hihi! men nyss kom jag hem! det var JOBBIGT att åka bil... och det tar 3 timmar! :P :( :) men så har min hälg (stavning) sett ut!!!! :D

här kommer bilder!



min nagel! hahahah FUL! men men!



vårat nagel desings bord dag 2 hahahah! :P

fasst vi hade mycket fler nagellack!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Sallys naglar! super fina!???? :D





MINAAA



lilla söta Wannas naglar som fyller 7 idag ! <3

by Nelly hahahhahahah jorde lite o noga! men men




Wanna!



ny dushade (stavning) Wanna! <3



Wille! :D hihi! men han är olik sig! :D :P :)



outfiten! :D tröja CUBUS lack tights ONLY strumper syns inte tror H&M <3



nu ska jag berätta!



Tidningen Julia! ahh! jag premunerar på den tidningen! ooch som ett välkoms paker så fick man saker värde ca 500 kr :D eftersom det kostar och premunera så fick man detta med :D det stog att näsesären var värde ca 175 kr och



läppglanset värde ca 175 kr! det  är lite konstigt! isåfall BRA! hahahahah det stog ca 175 kr



och maskhara (stavning) värde ca 175 kr :D



och det var allt jag ville säga för IKVÄLL! :D men nu ska jag kolla på true talent (stavning) hahahah :D kraaaaaaam


skola imorgon :( :)


träning på Tisdag :D :D jippiiiee... :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0