dagens händelser och snart åker jag :D

hejsan dagens lilla lilla shopping :D



ett paket trosor 100 kr men det värsta var att det skulle vara 5 st i paketet men det är någon i affären som har tagit ett par så jag fick bara 4 par huhuuu XD :P haha

men idag så har vi vart till BB med lillen.... (pyysen) (vilmer) ...! och kollade hörseln och vad han vägde XD allt var braa! och sen var vi och köpte massor av grejor till pysen Vilmer på barnenshur.. parasoll till vagnen och massa annat! för pappaq karin (låtsas mamma) och vilmer ska ju sjutsa mig till öregrund hiihi och vi ska kolla på äffärer och äta glass hihi

men kommer ej att blogga på ca 2-3 dagar tihhii!

sen åker pappa och karin hem och jag har det roligt några dagar med alla andra hihihihihih...

PÖSS inga fler inlägg ny hihi <33333 fasst bara när jag kommer hem ;D
















// NELLY <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0