Snart dags..

tjenareee. Snart sticker jag teh örskör m ingen! men jag ska ju va där m min kusin Elias :D NICCCEEEE... Och jag ville bara säga det! Och när jag har kommit hem så kar jag en lillebrooor TILL..... För sen har jag 3 lillebrorsor och jag het 2 syrror och 3 storebrorsor! = 8 :O ahahahahahah Iallafall när vi är framme i öregrund så ska men ta färjan men innan de ska vi köpa gläss :P och kolla i affärer och Äta på resturang :P :D mhh.... Men jag älskar er som följer min blogg ch det ska ni veta det är super kul med komentarer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Som sagt så kommer jag inte blogga förenn på FREDAG!!!!!!!!!! men ni får ha tålamod Xd

PUSSIIIISSSS!!!!!!!!!!!!!!!!



Mina tvilling bröder och jAG!!!

Oliver och Vincent!

här är jag!



Ojj suddig!

En bättre:'



HEHE <333333
JAG! <333333



Ha det bra!!!!
//nelly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0