film kväll!

tja! jag och några kompisar (tilda daga och wera) sov ju hos mig inatt :D och vi hadde det ass kul ta oss typ kl 4 och sen vaknade vi av daga (morron pigg) typ kl halv 8! och vi var ju jätte trötta!!!! men iallafall först åt vi pizza sen kollade vi på DARKVATER (läskig) och sen på GÖTA KANAL? och sen på en annan film! så vi kollade på massor filmer!!!!! och år CHIPS;GODIS och POPCORN (och drack läsk) MEN NU SKA JAG VISA LITE BILDER...

(tar sååå lång tid) !!!!



WERIZ!



WERIZ OCH DAGI är förberedda för den läskiga filmen DARK WATER....



hihi jag syntes bra XD vi med våra löständer i framtiden XD HAHA



hahahahahah S*IT suddig!



haha Tilda med sin SÖÖTA pyamas XD



daga vill inte XD haha¨




toookiga XD









hahahahhahahahahahhahahahahahaahahahah



finn ett fel!






























SVAR : SPINDELN!




sweetly!



skrollan HAHA



ALLA PAKET JAG FICK :D




från Tilda :D tack så jätte mycket tilda LOVE YOU











halsband och 4 örhängen från Daga :D tack så jätte mycket dagi LOVE YOUUUU







och de var ifrån Wera ! tack sötis!

  



tack så jätte mycket kära venner för allt och att ni kunde komma hoppas det var kul!


Kommentarer
Postat av: Wera

Det var as kul!!!!!!!!<3

2011-10-02 @ 16:53:55
Postat av: Anonym

Det var as kul!!!!!!!!<3

2011-10-02 @ 17:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0