nu är allt fixat och klart i mitt lilla film rum

hejsan! kl 18.00 kommer ju nägra kompisar och ska sova över och så! vi ska kolla på en massa film :D hehe... men vi har nyss vart på prommenad med hunden BLASER tror jag han stavar XD jätte söt hund (ganska stor) han kommer va hemma när alla mina kompisar kommer också :D men alla mina kompisar är vana med hund! NO PROBLEM! men de är de att min äldsta bror och hans tjej är här och Johanna! och oliver och vincent (och mamma) så det blir lite svårt med säng platser haha XD men vi årdnar de! men jag och mina kompisar får ha nedervåningen helt för oss själva :D det är bra (så de andra får trängas på 2 andra våningar) (vi har tre våningar) så det blir ju bra! men vi ska bara äta på mitten våningen vid mat bordet XD sen går vi ner! vi ska kolla på (filmerna) DARK WATER världens läskiga! och OLSTORM jätte läskig och en annan ffilm som heter typ den mystiska enhörningen XD om vi har tid över XD men de ska ju sova över!

hade bilder men data J*VEN hahahahaahh D*MPAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  så sorry

förlåt att jag sor HAHA XD hörs

Kommentarer
Postat av: Wera

Längtar så:)<3

2011-10-01 @ 13:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0