allt ifrån början!

hej! när vi skulle till INTERPOOL i måndags och äta så var det typ full bokat så vi gick till olearys istället! och jag gjorde ETT TIDS INSTÄLLT INLÄGG OM ATT JAG VAR PÅ INTERPOOL DÅ! så det inlägget kan ni glämma sätt över olearys och stryk interpool!!!!! men iallafall det var super gott där! :D men igår kunde jag inte blogga för att interne typ funkade inte -.- men iallafall så var jag på träning ``gympaträning´´ och det gick jätte bra! vi fick göra rondat (stavning) och volter som vanligt!!!!!!!!!!!

men idag så var jag på fritids klubben till nu typ och nu är jag hemma :D :P ska snart äta (köttfärdisås och spagetti) (stavning) och imorgon har jag UTVÄCKLINGSSAMTAL -.- :P :( inte kul att få skäll HAHA skoja! men kl 15.45 har jag de iallafall! :P -.- men det var allt jag ville säga! så hörs vi senare :D :P  <3 :*:*:*:*:*:*

hejdå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0