dagens händelser...

hej! Idag har jag vart hos min syster Anna och fikat med bror Johan och pappa och karin och Ville förstårs! Vi fikade wienebröd (stavning) och muffins :P mmmm! och sen så gick vi ner på stan ALLIHOP förrutom Johan. Och vi köpte en varsin mjuk glass och jag / pappa köpte en ny vägg klocka till mig! :D jag fick det i födelsedags precent också :D :P



en RADIO CONTROLLED :D en klocka såm aldrig kan gå fel för den är ``radiostyrd´´ eller vad man ska säga! den känner av tiden av sig själv! så när det blir vintertid så blir den om ställt till det! :P så man slipper tänka på det :D BRAAA! och den tickar nästan inget!!!!!!!!! den andra var en ass tråkig och ful s*it klocka från IKEA asså en som kostade typ 30 kr hahahahah! men nu har jag en RIKTIG klocka :D <33



snygg?! :D



hahah är jag dryg med bilder?? hahaah säg till!!!!





outfiten! tröja JC (linne under H&M)  och lack tights från (jag vet inte! det är typ från cubus kanske! det står inte ! det är bara ett märke)



:D och strumpor hahah kappahl!


lite närnare på tröjan !

men nu ska vi bjuda en gäst på mat :D herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0