dollar$tore...

hejsan svejsan! Idag har jag cyklat till dollar med Wera,Cissi,Wilma,Alva,och Julia... och jag ska visa vad jag köpte... bara godis      HAHA



Salt lakrits kulor - 10 kr

3 st burkar ...typ... godig sug tabletter - 10 kr

Tuggummi paket (strawberry) - 10 kr

summa 30 kr :O billigt billigt billigt..... men nu gör jag läxor!





Och imorgon fyller Oliver och Vincent 4 år!!! (såå stora) ett GRATTIS! :D (jag hälsar grattis om du kommenterar de) fasst bara paketen från mamma o mej mina är de 3 till höger och mammas är dde 3 till vänster...



Kusin kalas imorgon... och sedan blir det barn kalas för kompisarna.. <33 hihi  (oliver och vincent ska ha barn kalas)

men nu ska jag fortsätta att plugga HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0