friluftsdagen och snart gympaträning med mina älsklingar!

heeeej! idag har vi haft friluftsdag (stavning) men vi sulle ha matsäck med oss! :P och jag hade med mig o`boy kakor med fyllning och en festis... men jag fick jätte ont i fötterna för vi har gått hela DAGEN!!!!!!!! och jag hade CONVERSE på mig också!!! inte de bästa skorna på en friluftsdag!... men men.. det gick ganska bra :D bättre än att vara i skolan :P ahahhaahah :D................................ men kvart över 4 ska jag gå till Daga och möta Wera och Daga henna hos Daga och sen åker vi tilsammans till träningen... :D ni får kanske se bilder sen :D om jag tar med mig kameran -.- :P men nu får ni se dagens outfit dagens produkter och var jag ska ha för kläder på träningen :D <333



jeans leggings CUBUS tröja LINDEX strumpor VET EJ :P



dagens produkt.... hair spray....



prov från the body shop...




kläderna jag kanske jag ska ha på träningen! magtröja H&M leggings H&M :D


lite närmare på leggingsen!

men snart kommer namma hem så hajdå :D <33333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0