mys torsdag...


idag är det torsdags mys! för vi har alltid det för på fredagar åker jag till pappa... ( jag bor hos mamma och pappa varannan vecka) :D men iallafall så ville jag bara säga det! tyverre så kan jag inte ta några kort på mitt mitt ny städade rum! pga att min kanera är ur laddad och laddaren är hos pappa... men ni kunde ha kommar eller KAn kolla i gd att oliver och vincent var med :D de fyller 4 .... så kolla järna!!!!!!!!!!! klipp ur och ge bilden till mej haha skoja!!!! men men vi hörs de ända jag kan ge är en bild på lille Vilmer... <33



HIHI!

kram

Kommentarer
Postat av: Wera

Naww hur gulig får man va?;).............….

2011-09-08 @ 19:28:01
URL: http://Werapierre.devote.se
Postat av: nelly

hahaha mm ellehur du är!<3333333 ocksåå!

2011-09-10 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0