...sorry... Och dagens händelser

hej! förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag :( men nu kommer jag igång igen! men idag så har jag vart i  Fagerviken och ätit på ``resturang´´ jag tog lax med potatis sallad och det var jätte gott !!!! och sen så köpte pappa en ny soffan. och vi hälsade på några vi kände! och vi kom hem för ca 1 timme sedan kanske.. och jag har hoppat studs-matta nu så jag är jätte svättig! (ska ta en dusch senare) men i morgon ska nog min syster Anna och hennes kille ut å äter och så med oss :) ( hon är 22 - 23 år )! och jag / vi har ett plommon träd henna på gården som det finns typ 1000 plommon på så JAG har plockat LITE! ( och trädet är mitt vard träd ) det heter så om man planterar det till sitt barn när de födds och de gjorde mamma och pappa till mej :D Vilmer har ett körsbärs träd :D men det kom bara 9 körsbär XD men kolla!



jag plockade 3 ggr mer!



hahahah!



svättiga JAG!



dagens outfit..
PEAK TRÖJA!



jeans leggings H&M



strumpor kappahl :P haahha






//


Nelly med sin dator -.- hahah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0