11 idag då...

hejsan ni kanske ser att jag fyller 11 år IDAG!  och jag har bara öppnat hälften av alla mina paket eller tillomed bara en tredjedel!.... men den bild på mig och hannah kan jag bjuda på! och mina presenter jag fått hittils!



hannah och jag!



mitt halsband....



hahahhh suddig!



hehe.... fint?



3 st trosor från ellos.....





och jag ska få  välja en klocka till mitt rum vilken jag vill i en klock affär..... visar sen...


nagellack från depend...



hehe...

och nail stickers...



<3333

nu ska jag öppna fler paket... så ha det så bra.... och jag och hannah ska tälta inatt så vi ska kolla på film i tältet med min dator.... och det ska bli myys! bloggar i tältet puss!


NU är jag 11 år..... :D





Kommentarer
Postat av: Cecilia,Alva och Wera:)

GRATTIS Nelly från Alla oss 3. Ha en bra dag:)!

2011-08-17 @ 18:19:30
URL: http://sorandommm.blogg.se/
Postat av: Johanna W

Försökt ringa dig Nelly. Men jaja inget svar! Ha de bra ikväll, Grattis grattis!!!! Kram BÄSTA syrran Johanna!Lägg upp mer va du får Nelly!

2011-08-17 @ 20:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0