hemma från stockholm och dagens händelse...

Hejsan på ett tag.... fom sagt så har jag varti i stockholm! :D på dop och så och det var ju kul! och så har jag en ny tjöja :D den har jag på mig idag! :D

Dagens outfit!



tröjan från lindex :D om ni undrar så 129 kr :D men det fanns en lila svart mee men inte lika snygg XD



gråa mjukis-byxor från lindex mee.... konstig bild ahaha



jupp de var de de!


men iallafall! så i skolan idag har det vart KUL!!!!! men jag är förkyld :( INTE kul! men men... och imorrn har vi Hemkunskap! :D :P

mitt schema...



hihiihihihihihih

men kram ! nu kommer Anna och hennes kille... (anna.. min syrra!) vi ska äta snart men hejdååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0