stan med Wera och Cissi!

hejsan idag var jag på stan med Wera och Cissi ... och jag köpte 2 belokker till mitt tomas sabo armband... kommer bilder... men iallafall... jag och Wera och Cissi var på ginatricot.. och jag börja må illa! och så kände jag mig svimm färdig! mm och jag hade skav sår av nya skor... och tog jag av mig skona och vilade ett tag.. och sen skulle jag köpa milkshake o Wera.. och då gick vi teh mcdonalds.. och då blev jag inge sugen på milkshake längre.. men wera köpte.. och sen så mådde jag skit illa! och höll jag på att spy inne på donken.. och (sprang) jag ut från donken till där vid utanför myrorna... och så satte jag mig på marken illamående och svimm fördig.. och innan jag gick dit. när jag var på mcdonalds så när jag (sprang) ut så changsade (stavning) jag på att gå för jag blev typ blind för jag var så svimm färdig! och jag såg INGENTING och var ass snurrig! och alldeles konstig var typ DÖD! hur kunde detta hända! ? haahha men nu är jag BÄTTRE! men KJANSKE ska på bio med Wera o Cissi ikväll! KANSKE om jag mår bra! men kommer bilder på belokkerna! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0