Dagens shopping..

hej idag har jag shoppat lite jag köpte ett par skor på shosho och de kostade 199kr och sen så var det lite för stora så jag fick köpa sulor och de kostade 50 kr och sen var jag inne på H&M och köpte ett par byxer för 150 kr :D Så allt blev 400 om jag har räknat rätt XD XD :P <333





skor 1199 kr sulor 50 kr :P 







brallor XD 150 kr



i <3 shopping !



Sorry men bilden blev helt konstig :O :P



HIHI <3




Jupp det ver den shoppingen ska nog ha byxorna och skorna på sommarkväll på stan på onsadg! <33 hmm vem ska jag va med på sommarkväll tro? <3


hahaha nu ska jag berätta att mamma och oliver och vincent var ju med! och oliver och vincent ska till en tjej kompis snart... och de är 3 år! och på stan ville de köpa lite saker till kompisen HEDDA heter hon! :P och de köpte snoddar med hallo kitty och hårband och nypor med hello kitty <3 gu va gulligt!!! men mamma köpte ju det ! <3 :P hahahah gullisar!  så har vi slagit in sakerna i två paket :d sweeet!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSS ha det bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0