nu är nu!

heeejsan idag så kommeer det inte att hända något speciellt! men lill PYYYSEN är ju hemma XD <3 han är ganska lugn! men när det inte duger blir det skrik haha...<3 sööt är han ! hihi men ikväll så kommer min äldsta syrra ut till oss och äter middag. och hennes kille följer med hihi hon är 22 år tihiiii! och det är vad som  händer den 31/7-11 hahaahahahhah....! <3 Men ny ska jag bysa med -------------------------------------------------->



VILMER min stora.. lillebrooor... som nu är hela 3 dagar hihi...<3

plutten hihi... men ni för ha det bra så hörs vi XD :P



jag o hannah.. summer summer...




sommer sommar sommar... vart tog du vägen XD :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0